piątek, 9 września 2016

Pielęgnacyjny błyszczyk do ust zapewnia ustom maksymalne nawilżenie i błyszczący kolor. Czy aby na pewno :D??



Witajcie kochane dzióbki:)! Kto z nas nie marzy o pięknych, delikatnych i błyszczących ustach oraz o miękkich i kuszących wargach?  Pewnie każdy Pan chciałby takie usta mieć w swoje posiadanie, a my jako niewinne niewiasty tylko delikatnie trzepocząc rzęsami rozchylałybyśmy swe warki kusząc ich miękkością i magią ;)  BUUM przejdźmy do rzeczywistości i zadbajmy o te usta ;)!




Czy błyszczyk może jednocześnie nawilżać i nabłyszczać wargi? 
Pewnie, że tak a taki błyszczyk znajdziemy u LA LUXE PARIS.  

Cóż nie będę ukrywać ale ostatnio jest to mój ulubiony błyszczyk, a nawet i kosmetyk, którym pokrywam swe usta, dlaczego?! 

Ładnie nawilża wargi oraz sprawia, że są miękkie i delikatne.  Błyszczyk ładnie rozświetla usta i pokrywa je delikatnym kolorem tutaj mamy taki morelowy (tak mi się wydaję hehe nr 15 błyszczyka). Usta nie są oblepione lepką warstwą, a zatem żaden włos nam się nie przyczepi.  Błyszczyk na ustach trochę się utrzymuję, a zatem aż tak często nie trzeba je poprawiać. Pozbywa się suchości z warg-wiem coś o tym bo przetestowałam na imprezkach:) 

Ma śliczny owocowy zapach:*


Do czego mogłabym się przyczepić? 
Do opakowania ponieważ napisy schodzą i to bardzo szybko!
Do patyczka, który był wygięty od samego początku; mogliby dać pędzelek byłoby wygodniej. 


Podsumowując: jeśli szukacie dobrego nawilżenia i wygładzenia ust oraz rozświetlenia i nie przeszkadza wam daremne opakowanie plus patyczek to polecam:)! 


Dziękuję portalowi http://udziewczyn.pl/ bo aktualnie to błyszczyk ,który znajduję się cały czas w mojej torebce mm tylko, w której :D)! 

25 komentarzy:

  1. aby nawilżyć usta używam zazwyczaj na noc masełek lub wazelinek, na dzień wolę kolorowe, intensywne pomadki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie lubię, gdy z opakowań schodzą napisy. Jestem w stanie to wybaczyć, tylko jeśli produkt sam w sobie jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentuje się na ustach, jednak produkt nie dla mnie ponieważ nie lubię efektu tafli wody - wolę matowe pomadki :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jaki daje bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię taki delikatny efekt:) bardzo dyskretny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś byłam z błyszczykami nierozłączna, teraz zdecydowanie wole maty :-)

    Zapraszam do siebie na mały konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety a błyszczykami nie przepadam - nie lubię jak włosy kleją mi się do ust :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam błyszczyków aż za dużo. Jednak trzeba mu przyznać, że na ustach wygląda świetnie! Jak prawdziwa tafla! :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ja nie używam błyszczyków, bo są takie maziste :/ no i szybko się ich z ust pozbywam ...

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor, choć szkoda, ze napisy takie nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Na opakowanie przy takich produktach zwykle nie zwracam uwagi więc chętnie bym kupiła taki pielęgnacyjny błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor ale błyszczyki nie są dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo delikatny kolorek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio używam olejku kokosowego do nawilżania ust, ale ten błyszczyk bardzo ładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor, mi osobiście gąbeczki nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.