piątek, 8 stycznia 2016

Japana zjadam :D

Dobry wieczór ;) Rzadko kiedy możecie u mnie znaleźć posty, które polecają inne blogi, czy kanały na YouTube, i jeśli chodzi o te pierwsze to częściej wam je tu wstawię. Jeśli chodzi o kanały na YouTube to ich nie ukazuje ponieważ naprawdę rzadko kiedy tam zaglądam  tj. tylko w celu przesłuchania muzyki. Inne filmiki mnie nie interesują chociaż czasami coś mi  w ucho, czy bardziej w oczy wpadnie. Takim kanałem właśnie jest kanał  Agnieszki Grzelak Vlog ponieważ autorka kanału testuje/opisuje/zjada bardzo śmieszne, czy raczej dość interesujące i wyjątkowe słodkości!! 


Nie jest to nic innego jak Japońskie jedzonko, które możemy zrobić same z proszku, czy to lody, czy pierożki, a nawet i piwka możemy się napić, krótko mówiąc dla każdego coś innego. 



Za każdym razem oglądając jakiś filmik mam ochotkę na takie "danie" szkoda, że jak na razie je nigdzie na miejscu nie dostanę:P 
Chyba, że wy macie namiary:P??


12 komentarzy:

  1. Oglądałam kilka jej filmów i bardzo lubię tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, wygląda przepysznie. Szkoda że nie mam pojęcia gdzie można to dostać :((

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak to w ogóle smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahah pamietam jak ogladalam zelkowe sushi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa super :D z chęcią bym zjadła takie dziwne jedzonko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponoć u nich wszystko tylko "wygląda", ale nie smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbimy jej kanał :D Dobrze, że nam o nim przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już sporo filmików z tymi pudrowymi przysmakami i sama mam na to nieodpartą ochotę, ale nawet allegro nie wie co to jest :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.