poniedziałek, 8 czerwca 2015

Olej słonecznikowy-fajny dodatek do sałatek.



Panie, które na co dzień zajmują się gotowaniem, czy to z przymusu, czy dla przyjemności pewnie będą lepiej ode mnie wiedziały do czego wykorzystać olej słonecznikowy, a że ja w gotowaniu dobra nie jestem wykorzystywałam go tylko skromnie do surówek...



Olej słonecznikowy wykorzystałam do surówki z kiszonej kapusty, którą wprost uwielbiam!


Efekt?!
Moja ulubiona surówka stała się jeszcze bardziej smakowo intrygująca. Dlaczego? 


Wyobraźcie sobie lekko kwaśny smak kapusty i delikatny posmak słonecznika. Niby te dwa smaki do siebie nie pasują,a jednak razem sprawiają, że nasze kubki smakowe są pochłeptane. 


Olej słonecznikowy ma bardzo przyjemny zapach, który nie odrzuca, a wręcz przyciąga:)
Konsystencja jest oleista jak to oleje:)

Jeśli lubicie wiosenne, letnie surówki to śmiało możecie go do tego wykorzystać i urozmaicić swoją sałatkę. 
 500 ml kosztuję 16,50 zł.
Dostępność http://oleofarm24.pl/


A wy co wykorzystujecie do sałatek? 

23 komentarze:

  1. Ja to w sumie kocham sałatki! ale nie chce mi sie robić :D mam ludzi od tego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam oleju słonecznikowego, a ponieważ uwielbiam różnego rodzaju sałatki, więc muszę koniecznie wypróbować ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej słonecznikowy jest spoko, ale ja tam wolę rzepakowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie używa się tylko oleju słonecznikowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli spotkam to kupię. Twój jest w przepięknej butelce, myślę ze świetnie dopełnia kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie, nigdy nie próbowałam, a słonecznik uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie oleje nie mają sobie równych :) Te sklepowe to zupełnie nie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu rządzi olej rzepakowy, ale warto spróbować czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chętnie spróbuję i tego z pestek dyni też!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze że nigdy nie używałam ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze że nigdy nie używałam ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z tej firmy kupuje olej lniany i cała nasza rodzina sie nim raczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze go nie miałam , zawsze używam oliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie też działa na włosy! :D
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam oleju słonecznikowego, bo ma bardzo niekorzystny skład kwasów tłuszczowych. Zdecydowanie stawiam na rzepakowy! Jest świetny i na zimno, i do smażenia :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z innej firmy i faktycznie do sałatek czasem dodaję. Ale wolę oliwę z oliwek albo olej dyniowy. Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do sałatek zwykle dodaję oliwę z oliwek, ale ten też chętnie przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam prażony słonecznik w sałatkach. Myślę, że ten olej również przypadłby mi do gustu :) Czuję się zachęcona do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.