wtorek, 9 czerwca 2015

Intensywnie złuszczający peeling cukrowy No.36



Jeśli chodzi o markę kosmetyczną No.36 to już moje kolejne spotkanie i muszę się przyznać, że to jedna z tańszych firm i jak dla mnie najlepszych. Dlaczego? Ich kosmetyki do stóp działają świetnie, a do tego mają bardzo atrakcyjne ceny regularne, a więc promocyjne są jeszcze bardziej kuszące. 



Zbliża się lato, a więc i ciepłe dni oraz czas na sandałki i klapki zatem nasze stopki są narażone na światło dzienne, a przecież muszą się one prezentować ładnie aby mogły iść na pokaz. 
A więc jeśli  jeszcze nie zaczęłaś intensywnej pielęgnacji stóp zacznij już od dziś z intensywnie złuszczającym peelingiem.


Peeling znajduję się w w wygodnej w użytkowaniu tubce, która mieści sobie 75 ml, a koszt takiej tubki wynosi około 8 zł.

Nasza tubka znajduję się w kartonowym prostokątnym pudełku, którego szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka i czytelna. Ogółem cała seria No.36 do stóp ma taką szatę graficzną zatem bez problemu rozpoznacie ją w jakiekolwiek drogerii. 


Konsystencja jest żelowa, a drobinki cukru się w niej znajdujące bardzo malutkie. 
Przy każdym wyciśnięciu peelingu z tubki mamy raz więcej, a raz mniej tych drobinek.  Z początku patrząc na ten peeling i drobinki pomyślałam sobie ,że hmm za wiele to ich nie ma i są bardzo małe, a więc czy to faktycznie zadziała na moje stopy? 

Kolor peelingu jest przezroczysty, a jego zapach słodziutki.


Moje obawy o jego działanie znikły już po pierwszym zastosowaniu.

Na lekko zwilżone stopy rozprowadziłam  peeling okrężnymi ruchami wykonując przy tym mały masaż. 
Peeling bardzo dobrze się rozprowadza na stopie.  


Peeling genialnie zmiękcza nasze stopy oraz pozostawia je miękkie i gładkie.  Do tego pozbywa się zrogowaciałego naskórka i jakiś pozostałości po pęcherzykach, otarciach itp. 
Dodatkowo lekko je nawilża oraz sprawia, że nałożony krem na stopy lepiej się w nie wchłania. 
Nic dodać nic ująć.

Ja osobiście żadnych minusów nie widzę. 
Atrakcyjna cena, ładny zapach i świetnie działanie. 
Polecam. 

Produkt ten przetestowałam ,dzięki uprzejmości portalu http://udziewczyn.pl/.


21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałyśmy nigdy peelingów do stóp. Bardzo chętnie byśmy ten wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty tej marki lubię, nie miałam jednak peelingu do stóp :) Narzeczonemu bym dała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem używam tego typu peelingów, choć tej marki jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jestem ciekawa tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, tego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem dobry zdzierak jak na tak małe drobinki cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam szorstkich stóp, ale mamie kupiłam Scholl i również dobrze się spisał.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nawet o tej firmie nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo pozytywnych recenzji czytam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno firma jak i peelingi do stóp nie dą mi znane. Do tej pory używałam tych samych co do reszty ciała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji stosować kosmetyków tej firmy, ale zainteresowałaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę go koniecznie wypróbować ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym go wypróbować bo miałam jeden już peeling tej firmy i go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja szykuję się do wyjazdu i dbam o stopy jak się tylko da. Taka pielęgnacja też by nie zaszkodziła :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie byłby zbyt słaby, moje stopy przyzwyczajone są do tarki.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie ta firme :D pewnie bym z niego skorzystala :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przetestowałabym jego działanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.