niedziela, 21 czerwca 2015

Indyjskie mydło Neem do ciała i twarzy-skóra mieszana i trądzikowa.




Ostatnio na blogach widziałam fale na mydła i tak o to nareszcie i u mnie pojawia się mydełko do ciała i twarzy aczkolwiek nie żadne kolorowe i super pachnące ale ziołowe i bardziej naturalne. 


Indyjskie mydełko  znajduję się w kartonowym pudełeczku, którego szata graficzna od razu skojarzy nam się z Indiami, a wszystko to przez tą Panią, którą mamy z boku. Dodatkowo mydełko jest zafoliowane przez co nie pobrudzi ono naszego kartonowego pudełka. Sprzedający w sklepie zielonysklep zadbał również o to aby na opakowaniu była przyklejona naklejka z informacją o mydełku w naszym ojczystym języku. 


Mydełko jest koloru zielonego. Bardzo dobrze się pieni pod pływem wody aczkolwiek zazwyczaj stosowałam go bezpośrednio na skórę tj.  po mokrym ciele przesuwałam mydełkiem i mydliłam ciało po czym spłukiwałam. Zapach jest ziołowy ale i krótko trwały ponieważ nie czuć go na naszej skórze przez co nawet osoby nie lubiące ziołowych produktów ze względu zapachowych nie będą mieli urazy do niego. 


Mydło w delikatny sposób aczkolwiek dokładny oczyszcza skórę ciała pozostawiając je czyste i gładkie. Mydło Neem nie przesusza skóry ciała i w bezpieczny sposób można nim myć naszą twarz ponieważ radzi sobie świetnie z zanieczyszczeniami i nie pozostawia nie lubianego przez  nas uczucia ściągania skóry twarzy. 

Nic dodać nic ująć. Po przetestowaniu mydełka mam ochotę na inne kosmetyki marki HESH, a jest w czym wybierać. 



Mydło możecie zakupić w internetowym sklepie  zielonysklep cena takiego mydełka to tylko 7 zł ,a więc nie wiele za takie fajne i porządne mydło. 
Jeśli macie również ochotę na kosmetyki i produkty  ajurwedyjskie, czy książki w tym temacie to zapraszam na http://a-ajurweda.pl/


27 komentarzy:

  1. Mydełko ma ładny kolorek ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszące! Kolejne mydło do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;)) lubię mydełka w kostce ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem fanką mydełek naturalnych:) Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam naturalne mydła. Zwłaszcza czarne. Teraz zaczęłam testy mydła borowinowego

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie :) lubie tego typu mydelka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak z Indii to chętnie byśmy wypróbowały :) Mamy do nich słabość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam indyjskie kosmetyki więc tym mydełkiem na pewno tez się zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne wydaje się to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam uraz do typowych mydeł, ale ostatnio kupiłam sobie takie naturalne z minerałami i muszę powiedzieć, że mnie mile zaskoczyło :) Teraz to i to bym chętnie przetestowała :D
    P.S. Będzie mi miło jak zajrzysz na mojego nowego "japońskiego" bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię indyjskie mydełka :) I ten ziołowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne to mydełko :) lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo polubiłam takie mydła, indyjskich jeszcze nie miałam. Fajnie, że zapach się nie utrzymuje bo ja jakoś nie przepadam za ziołowymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli miałabym być szczera, to nie używam mydeł w kostce, ale cena bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpisujcie posty w naszym blogbooku :)
    http://ddobinsta.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam sandałowe:) na razie czeka .....

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne to mydełko, może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Indyjskie mydełka planuję kupić od bardzo dawna - kupię je na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne mydełko, na pewno posłużyłoby mi mojej skórze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne mydełko, na pewno posłużyłoby mi mojej skórze. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.