czwartek, 4 czerwca 2015

Bułka tarta ze złocistym lnem mielonym.


Bułka tarta kojarzy nam się zazwyczaj z domowymi kotletami ale, że ja gdy tylko mogę ograniczam spożycie mięsa to nie wykorzystuję ją tylko do mięsa. Niestety nie zawsze mi to wychodzi ze względu na resztę domowników....ale jakoś leci. 



Czym ta bułka tarta różni się od innych ,że jest warta bardziej zakupu niż reszta? 


Z pewnością tym ,że bardzo dobrze trzyma się np naszego kawałka mięsa to znaczy nie osypuję się z niego. Nadaję kotlecikowi ładnego złocistego odcienia oraz sprawia, że ono cudowne chrupie zatem nuggetsy z ta bułką tartą to istne pyszności. 


Jednakże jak wspomniałam powyżej nasza tartą bułkę z złocistym lnem nie trzeba tylko wykorzystać do mięsa  smażone warzywa również będą z nią przepyszne. 
Dlaczego? 
Po pierwsze będą bardziej chrupkie, a po drugie ta tarta bułka dodaję potrawą specyficzny smak tak jakby trochę lniany? 
Nie wiem jak to ująć smakowo (nie jest ze mnie super kucharka itp.) aczkolwiek potrawy z tą bułką tartą są o wiele smaczniejsze niż z tą zwykła i sprawuję się ona lepiej niż nie jedna panierka. 

Koszt takiego dodatku kucharskiego to 4,00 zł za 450 gram, a więc myślę, że cena bardzo fajna jak na tak przyjemny  dodatek do dań. 


Produkt ten możecie zakupić w internetowym sklepie  http://oleofarm24.pl/.


19 komentarzy:

  1. chętnie wypróbuję ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas zwykle sami robimy bułkę tartą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za recenzję, przyda się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię smaku lnu, a szkoda... może to byłaby fajna alternatywa dla zwykłej bułki tartej.
    Jedno jest pewne, bułkę tartą robię sama, bo nie mam pojęcia co jeszcze może być w tej sklepowej.

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie innosci w kuchni zwlaszcza ze zdrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to coś dla nas zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie słyszałam o bułce tartej ze złocistym lnem mielonym. Muszę zatem wypróbować ten produkt, gdyż kusi mnie niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym ją wypróbowała, coś nowego, fajnego i zdrowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi baaardzo ciekawie, nawet nie wiedziałam, że coś takiego można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z reguły stosuje zwykłą bułkę tarta a tam to mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam jeszcze o takiej bułce tartej, ale na pewno kupię, bo nieraz mnie mój mężczyzna męczy o kotleta w panierce, a robiąc w takiej miałabym troszkę spokojniejsze sumienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O muszę wypróbować :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Len jest bardzo zdrowy. Super sprawa z taką bułką tartą. Można na przykład wykorzystać ja do panierki, a tu chcąc nie chcąc samoistnie przemycamy także zbawienny len :) Nie spotkałam się z takim produktem, ale wydaje się być super. Pozdrawiam, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm, pierwszy raz widzę. Ale ciekawe rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.