niedziela, 1 lutego 2015

Eveline, Argan & Vanilla, Luksusowy krem - serum do rąk i paznokci. Pachnący ideał.



Osobiście w domu mam kilka tubek, w których to znajdują się kremy do rąk/dłoni przez co w każdym pokoju jest jakiś, dzięki czemu mam sposób na to aby zawsze je nasmarować. 
Jedne są lepsze drugie mniej, a jeśli chodzi o krem-serum do dłoni argan i vanilia od eveline swoim cudownym i pięknym zapachem skradł me serce od razu. 



Uwielbiam zapach wanilii, gdy nie jest za słodki, za mdły i zbyt odurzający. W tym kremie ta nuta zapachowa jest wprost rewelacyjna bo czuć słodką wanilię, która nas nie dusi i nie powoduję odrzucenia. Do tego zapach utrzymuję się jakiś czas na dłoniach, z wielką przyjemnością bym zainwestowała w takie perfumy.


Jeśli chodzi o działanie kremu nie mam tu nic do zarzucenia ponieważ krem bardzo fajnie nawilża, wygładza i uelastycznia dłonie oraz sprawia, że prezentują się ładniej. 
Konsystencja jest lekka, bardzo ładnie się rozprowadza na dłoniach, nie pozostawia filmu, dosyć szybko się wchłania.
Nic dodać nic ująć. Fajna cena, duże opakowanie i cudowny zapach, który umila stosowanie kremu.
Polecam.


Produkt przetestowałam, dzięki uprzejmości udziewczyn

18 komentarzy:

  1. jakoś ostatnio straciłam zaufanie do Eveline. nie sądzę bym jeszcze coś kupiła z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam ,ale może kiedyś wypróbuję, chociaż rzadko kuszę się na produkty Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzę spore zmiany na blogu. Baaaardzo na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu pięknie. Kremu poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam już o zakupie tego kremu i przy następnych zakupach na pewno trafi do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zmiany na blogu, bardzo ładny nowy nagłówek
    ta seria Eveline mnie ciekawi
    gdybyś mogła, bardzo prosiłabym o kliki w linki w najnowszym poście :)
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaję się już od jakiegoś czasu na ten krem, ale też mam ich mnóstwo w domu jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak weszłam na Twój blog to powiedziałam: ,,Łał". Pięknie wygląda!
    Super serum. Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiany bardzo mi się podobają, a co do kremu to jeszcze nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie po niego sięgnąć po wykorzystaniu zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, ale świetny wygląd bloga! a produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie miałam, ale mam peeling z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo w końcu zrobiło się tu u Ciebie tak ładnie i przejrzyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię od nich tylko tusze :) ślicznie tu u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  15. z Eveline uwielbiam odżywkę do paznokci 8w1 :D jest bezkonkurencyjna. Reszta produktów których używałam bez szału

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.