poniedziałek, 29 grudnia 2014

Oryginalne piwne mydło w płynie 500 ml. Nie ma to jak piwne zakończenie dnia :D




Myślę, że nie jestem jedna, która nie przepada za zapachem piwa i gdy tylko na imprezie, czy na mieście komuś się stuknie butelka jeszcze przez długi czas czuć ten smród.....Dostając  w swe łapki piwne mydło  nie byłam przekonana do jego zapachu:) Na szczęście nie czuć w nim piwa jako takiego ale sam zapach również nie należy do najprzyjemniejszych jednakże jest on na tyle ulotny, że da się go przeboleć:)  



Kolor mamy jak najbardziej piwny. Jeśli zaś chodzi o konsystencję nie jest ona wodnista, a bardzo gęsta i masna przez co na początku było trudno wydostać ją przez pompkę trzeba było kilka razy ją po naciskać.  
Mydełko ładnie się pieni oraz dobrze rozprowadza po ciele bo nie trzeba myć nim tylko dłoni.


Mydło łagodnie myję ciało, dłonie (do twarzy nie stosowałam) nie wysusza skóry i nie podrażnia.  Nie nawilża ciała dogłębnie ale na pewno sprawia, że po umyciu jest one gładkie i nie trzeba stosować balsamu za każdym razem. 

Opakowanie wygodne w użytkowaniu.

Jeśli chodzi o piwne kosmetyki   to marzy mi się wypróbowanie szamponu i odżywki do włosów (ponoć ciemne włosy to lubią) oraz zaintrygował mnie peeling w ofercie sklepu. 

Miałyście?
Lubicie?
Ja wspominacie takie piwko:D??  

25 komentarzy:

  1. miałam żel i bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzenie! muszę zdobyć jakiś kosmetyk z tej serii, bo zapach piwa w przeciwieństwie do większości uwielbiam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie miałam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm piwne mydło? Ciekawe! Ja w sumie lubię piwko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o takim słyszę <3 ale kocham zapach piwka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mi raczej by zapach nie pod pasował, nie lubię piwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nie słyszałam o piwnych kosmetykach, ale z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze słyszę o piwnych kosmetykach, ale mój mężczyzna zagląda mi przez ramię i jest bardzo zainteresowany haha pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię zapachu piwa, wiec na produkt do ciała bym się nie zdecydowała, ale do włosów już tak, dla nich się mogę poświęcić, bo też zawsze słyszałam, że piwo ponoć świetnie na nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie słyszałam o tego typu produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje mydełko czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skończyło mi się już dawno temu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o tym mydle i chętnie wypróbowałabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i nigdy nie słyszałam o takim mydle więc strasznie mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że zapach jest ulotny, ponieważ ja również nie lubię zapachu piwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, chciałabym wypróbować to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie 3 razy nie :D Zapach kompletnie nie mój, a do tego ręce mi tak przesusza, że po jego użyciu nie mogę wszystkich palców wyprostować bo skóra jest tak napięta xD No i ta cena... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale chciałaby przetestować. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.