piątek, 27 grudnia 2013

The Suspicious Housekeeper / Podejrzana gosposia -DRAMA



Skusiłam się na tą dramę ponieważ przeczytałam jeden komentarz, który mniej więcej określał moje uczucia związane z dramami, a dokładnie to takie, że zazwyczaj oglądamy dramy takie, w których możemy zobaczyć muzyczne gwiazdy np idoli, których znamy,a nie bierzemy się za dramy, w których zazwyczaj nie znamy obsady.  Dlatego i ja postanowiłam zobaczyć tą oryginalną dramę.





Opis dramy i możliwość jej zobaczenia  KLIK



Tłumaczenie: Kleine
Korekta i hardsub: agas
Grupa: BAKA Fansubs
Rok: 2013

Remake jednej z najpopularniejszych dram w historii japońskiej telewizji. Eun Sang Chul (Lee Sung Jae) nie może się pozbierać po nagłej śmierci żony. Zaniedbuje coraz bardziej swoje dzieci. Postanawia zatrudnić do pomocy w domu nową gosposię, Park Bok Nyeo (Choi Ji Woo). Gospodyni jest jednak dziwna. Doskonale daje sobie radę z pracami domowymi, ale nigdy się nie uśmiecha i nie pokazuje swoich uczuć, a jej przeszłość jest bardzo tajemnicza.



Drama już od samego początku wciąga widza swą oryginalna fabułą  i jeszcze bardziej oryginalną główną aktorką, a chodzi tu właśnie o naszą bardzo tajemniczą gosposię, która pomimo tego, że jest  nie specjalnie miła i nigdy się nie uśmiecha sprawia, że w naszych sercach myślimy o niej ciepło i czule.
 W dramie znajdziemy osoby, które doprowadza nas do śmiechu oraz osoby, które sprawią,że nasze oczy zaleją się łzami.

21 komentarzy:

  1. Miałam to obejrzeć, ale ciągle pojawiają się nowe dramy i nie mam tak naprawdę kiedy. ;3 The Suspicious Housekeeper zniknęła gdzieś pod wieloma innymi filmami. Ale po twoim poście, myślę że zacznę ją po troszku oglądać ;3
    asian-colors.blogspot.com - zapraszam! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się zastanowię, ale może, może... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po obejrzeniu japońskiej wersji miałam spory niedosyt pomimo, że historia była naprawdę wciągająca. Nie wiem czy zdecyduję się na odświerzenie wrażeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dziś szukałam nowej dramy do obejrzenia i też się nad tym chwile zastanawiałam,ale ostatecznie wybrałam inną ;) Ale może jednak się na nią skuszę,bo akurat skończyłam oglądać Heirs, jeżeli lubisz Lee Min Ho<3 to polecam Ci tą dramę, jest taka mega cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, choć ja nie jestem kinomanką...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam :) może kiedyś się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie super :D

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to nie mam zazwyczaj gdzie filmów oglądać :( bo mój laptop przez nie szaleje..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o koreańskie dramy to nawet jak spojrzę na obsadę to nie wiem kto tam gra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmiech, łzy, drama..? No cóż. Kusi, oojjj kusi. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, skoro jest śmieszna to jeszcze bardziej mnie zainteresowała i w sumie.. aż teraz naszła mnie ochota na jakąś dramę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabułe ma ciekawą, to fakt.
    Jednak dram nie oglądam, choć ostatnio zaczęłam się zastanawiać,czy oglądnąć jakaś, chociaż jedną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie ogladalam dram ale jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądnęłam jeden odcinek i niestety stwierdziłam, że nie dam rady oglądnąć więcej. Fabuła mi się ciągnęła i jakoś jej nie przyswoiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa dram :) Ja nałogowo oglądam anime. Niestety teraz kolejny sezon się zbliża a tu eh sesję będę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. To była moja pierwsza drama i z pewnością nie ostatnia! Spodobało mi się na maxa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.