sobota, 14 grudnia 2013

Rosegal.com


W tym tygodniu dostałam małą aczkolwiek bardzo fajną paczuszkę ze internetowego sklepu http://www.rosegal.com/


http://www.rosegal.com/ znajdziemy wiele pięknych rzeczy ale muszę tutaj dodać, że osoby, które uwielbiają styl vintage będą wprost zachwycone rzeczami, które mogą tam dostać!


Ja od zawsze marzyłam o zegarku, który będzie wisiał na mej szyi jak wisiorek ;)
Na moje szczęście nasz http://www.rosegal.com/ w swej ofercie ma wiele cudownej biżuterii i tak przeglądając ich ofertę natrafiłam na ten o to cudowny zegarek! 


Zegarek dostałam bardzo dobrze zapakowany, a dokładnie to owinięty folią i zalepiony taśmą, dzięki czemu bezpiecznie do mnie dotarł i w czasie podroży nic mu się nie stało.
Gdy go sobie wybrałam zastanawiałam się czy ten zegarek będzie chodził i czy będzie posiadał baterie.


Oczywiście długo się martwić nie musiałam bo zegarek pięknie chodzi i baterie miał. Wystarczyło go tylko nastawić na odpowiednią godzinę ,a do tego służy takie małe pokrętło ,które mamy na samej górze. Musimy je lekko pociągnąć w górę przekręcić i znów zamknąć w dół.
Proste ;)


Zegarek mamy na bardzo długim i solidnym łańcuszku.

Zapraszam do przejrzenia oferty http://www.rosegal.com/ 












Zapraszam również na facebook'a sklepu aby być na bieżąco ;)

58 komentarzy:

  1. Ale śliczny, uwielbiam taką retro biżuterię. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni płaszczyk jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny!

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Także zawsze mi się podobały takie zegarki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. :) Też czekam na paczkę od nich. ;)
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny! uwielbiam takie zegarki :) miałam jeden, ale mi się zespsuł... ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zegarek;d też zaczynam z nimi współpracę:D


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy :) kilka lat temu dostałam podobny od przyjaciela, chyba wymienię w nim baterię i nadal będzie mi służył :) pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, podoba mi się ten zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny zegarek, uwielbiam takie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale swietny! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, such a cute necklace. I want to have them, too. :o)

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek na prawdę prześliczny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny zegarek, często piszą do mnie o współpracę, więc może się skuszę:)

    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny!
    p.s nominowałam Cię do Liebster Blog Award http://kosmetyczkamyszki.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny. Ostatnio szukałam właśnie czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jezu mam świra na punkcie takiej typu biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Toś ze zafundowała prezent, popieram. pozdr imienniczkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow... co za cudo! <3


    WPADNIESZ DO MNIE? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A przesyłka w tym sklepie jest bezpłatna ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy ten zegarek, wygląda jak taki dawny zegarek ze szwajcarskiej manufaktury...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarek istne cacuszko, uwielbiam styl vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku śliczny ten zegarek, szkoda, że już powychodziły z mody, bo naprawdę są piękne! Mam nadzieję, ze wrócą do nas te zegarki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny, kocham styl vintage!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegarek śliczny, właśnie taki model na łańcuszku kojarzy mi się z cudownym okresem w moim życiu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.