wtorek, 17 grudnia 2013

Olejek Rozświetlający - PAT&RUB



Olejek rozświetlający , czyli SUN FUN - Opalizuje, Odżywia, Pielęgnuje dostałam ładnie zapakowany przez co również był on bardziej zabezpieczony ponieważ nasz olejek mieści się w szklanej butelce.






Niestety przez to, że butelka jest szklana i odbija światło ciężko było mi zrobić zdjęcia ale mam nadzieję, że są na tyle widoczne na ile to jest potrzebne ;)  





Butelka jest szklana ale te szkło jest na tyle grube, że nie ma co się obawiać, że byle jakieś stuknięcie sprawi, że nam buteleczka się roztrzaska, a już to przetestowałam ,gdy butelka nie chcący mi z rak wyleciała. W tym momencie byłam pewna, że mam już po olejku ale patrze nic się nie stało szklana butelka była cała i zdrowa.  





Jak widać na zdjęciach cała szata graficzna wchodzi pod kolor złotego brązu również i sam olejek jest tego samego koloru. 

Wszyscy wiemy jakiej konsystencji  są olejki ten jednak jest minimalnie bardziej gęsty przez nasze drobinki złota przez co im niej "maźliwe" rozprowadza się po ciele. 

Wystarczy buteleczkę przewrócić do góry nogami aby spokojnie olejek sobie wypłynął przez otwór w bardzo dobrej wielkości ponieważ nic nam się nie przelewa.  




Zapach jest bardzoo delikatny i wyczuwalny, gdy wąchamy buteleczkę z olejkiem rozświetlającym   w momencie, gdy zaczynamy się nim smarować zapach zanika w sumie to dobrze bo nie jest on ani super pachnący, czy śmierdzący raczej taki neutralny. 

Olejek błyskawicznie wchłania się w ciało nie pozostawiając żadnej tłustej warstwy przez co można spokojnie się od razu ubrać. 




 Jakie to spełnia działanie?

Z pewnością rozświetlający olejek rozświetla ciało swymi delikatnymi drobinkami tak naturalnie, że można go używać na co dzień aby podkreślić np dekolt ;)
Olejek ten można również stosować na twarz i z pewnością to by przeszło aczkolwiek ja tego nie robiłam ponieważ troszkę się bałam ,a po drugie z moimi małymi niedoskonałościami wolę twarzy jeszcze bardziej nie naświetlać ;P  

Kolejnie muszę tu dodać, że te drobinki na ciele trzymają się bardzooo długi czas, a nawet jeden dzień chociaż nawet po prysznicu zauważyłam jeszcze gdzie gdzieniegdzie świecące części ciała.  

Następnie olejek nie tylko rozświetla ciało ale również sprawia, że jest ono gładkie i miękkie w dotyku.  





Podsumowując:

Aktualne me imprezki nie mogą odbyć się bez tego cudownego rozświetlającego i pielęgnacyjnego olejku!  

Więcej informacji o produkcie-KLIK 
Dostępność-http://www.patandrub.pl/ 


 

24 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda, bardzo kuszący produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że kupię go sobie latem. pięknie błyszczy i na pewno super podkreśli opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny na karnawał i lato. Marzy mi się taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za tego typu kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nigdy bym nie sprobowala ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się prezentuje, ale nie wiem czy bym była równie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo to naprawdę wytrwałą buteleczka ;)
    przydałby mi się taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie fajnie podkreśliłby opaleniznę latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przepadam za olejkami - jakimikolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tego nie znam ale o tym samym działaniu mam z firmy oriflame, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to sie tam boje takich experymetow

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja drobinki preferuję jedynie latem, ale skoro są bardzo delikatne i sam olejek szybko się wchłania to chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie się prezentuje :) Fajnie że rozświetla i nawilża! Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt choć nie jest to jakaś rzecz niezbędna w kosmetyczce. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wiem czy mi potrzebne są takie bajery :D Aczkolwiek sama marka mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.