środa, 4 grudnia 2013

Nowości od CECE of SWEDEN


Wczoraj zawitał do mnie Pan kurier z niespodziewaną paczkę bo przyszła do mnie naprawdę błyskawicznie
 jak potem się dowiedziałam od kogo ją dostałam ;)



W kartoniku znajdowały się ulotki, torebka oraz masło do ciała z olejkiem arganowym i i żel pod prysznic z olejkiem arganowym jak widać wszystko z jednej nowej serii firmy http://cece.pl/pl, która znana jest z produktów do pielęgnacji włosów, a teraz na rynek także wypuściła produkty do pielęgnacji ciała.



Mnie jest niezmiernie miło, że mogę jako jedna z pierwszych przetestować ten duecik.
A wy jeśli chcecie być na bieżąco z nowościami to zapraszam na Facebooka marki


20 komentarzy:

  1. Ciekawe te nowości z olejkiem arganowym. Lubię Cece.
    Zapraszam też na konkurs do mnie, gdzie do wygrania ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och fantastyczna paczka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej paczki :)

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania, super paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy zestaw, udanych tesów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego testowania i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem zwłaszcza masła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niespodzianki są najlepsze! :)
    Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki bardzo fajne i jestem ciekawa twoich wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie to masło ;) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna przesyłka ;) Jestem szczególnie ciekawa tego masła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.