niedziela, 8 grudnia 2013

Niedziela-08.12.2013



Przed chwilą zakończyłam czytać książkę "Zielona mila" jak wiecie film był i jest świetny ale książka jeszcze lepsza oczywiście me oczęta zalały się łzami ach.. co zrobić ;P 

Ogółem to dziś leniuchuję i nie mam ochoty na coś bardziej wysiłkowego..

Mam problem z przeglądarkami internetowymi i ogółem coś komputer mi nawala i to nic dobrego nie wróży na przyszłość:/




Oglądam również dramę "Monstar" , która jest lekka, przyjemna i czasami zabawna chociaż główna aktorka trochę mnie drażni ale i tak ją lubię hi hi 


Tłumaczenie: Soju, maneul.babo
Korekta: savil
Hardsub: suchar
Grupa: BAKA Fansubs
Rok: 2013
Yoon Seol Chan (Yong Jun Hyung – B2ST) to super gwiazda, sławna w całej Korei. Jego fani to głównie nastolatki, które zrobią wszystko, aby się do niego zbliżyć i zdobyć autograf. Za sprawą małego incydentu z fanką, Yoon Seol Chan zostaje zmuszony do powrotu do szkoły, gdzie trafia do klasy Min Se Yi (Ha Yun Soo). Min Se Yi jest studentką z wymiany, nie ma pojęcia kim jest wielki Seol Chan i nie zwraca na niego uwagi, co doprowadza do szału super gwiazdę. Dziewczyna ma piękny głos i talent, z pozoru wygląda na zagubioną i mało rozgarniętą, ale potrafi pokazać swój charakterek, o czym szybko przekona się Yoon Seol Chan.

Możecie zobaczyć ją TUTAJ po szybkiej rejestracji ;P

16 komentarzy:

  1. Oj uwielbiam tą książke - film też jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. film oglądałam mnóstwo razy i za każdym razem mi się podoba, książkę mam w planach też kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film oglądałam kilka razy, jest dobry. Warto zobaczyć. Książki nie czytałam, zresztą lepiej najpierw przeczytać książkę a dopiero potem zobaczyć ekranizację :)
    Najbardziej wierną ekranizację (praktycznie w 95% zgadza się z książką) jaką miałam możliwość oglądać to mini serial "Duma i uprzedzenie" z Colinem Firthem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah niezła bohaterka :) troszkę jak księżniczka - ja tak mam że mnie to drażni ale są momenty że ich uroczość mnie ujmie :) Gnojeczki małe :P
    Ah "zielona mila" niezły wybór!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dzisiaj lenia też mam niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przeczytać Zieloną milę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zieloną milę oglądałam wielokrotnie, strasznie wzruszający film, chwyta za serce

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony film! Książki niestety nie czytałam, ale może kiedyś się skuszę:) narazie mam stos czekający na swoją kolej;P

    OdpowiedzUsuń
  9. książki nie czytałam, a bardzo bym chciała. Film to istny wyciskasz łez

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić tą książkę wreszcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.