wtorek, 31 grudnia 2013

Mój mały bubelek oraz moje odkrycie 2013 roku ;)

Witam was serdecznie ;)
Chciałabym się dzisiaj z wami przywitać oraz pożegnać bo w tym roku już mnie tu nie zobaczycie hi hi
Następnie pokrótce wspomnę o dwóch kosmetykach, które ostatnio stosuję. Jeden z nich mnie zachwycił, a drugi wręcz odwrotnie-zdjęć nie robiłam bo już mi się nie chciało heheh

Zaczniemy od tego małego bubelka...., a jest to 'Płyn micelarny' marki Lirene


Wszystko jest w nim dla mnie na nie-no może nie liczyć wygodnego opakowania oraz otworu w odpowiedniej wielkości.  Zacznę od tego, że ten płyn micelarny w żadnym bądź razie nie przypomina łagodnego płynu micelarnego; ja osobiście porównałabym go do zwykłego oczyszczającego toniku do twarzy.
Płyn dobrze oczyszcza skórę twarzy ale z okolicami oczu kompletnie sobie nie radzi,a dodatkowo je podrażnia!!
Cała powierzania oka, powieka itp szczypią, a więc nie można tu mówić o jakimś nawilżeniu ,czy złagodzeniu. Zresztą z twarzą jest to samo ale w mniejszy,m stopniu.  Nie polecam.









Teraz kolej na mój HIT, który w promocji kupiłam bodajże za nie całe 3 zł to jeszcze bardzo dobrze się u mnie teraz sprawuję ;D
A mówimy o ....Synergen, Balsam Deo Roll - On (Dezodorant w kulce dla skóry wrażliwej)

Kulka ta jak dla mnie ma same plusy;
  • ładnie pachnie
  • jest delikatna
  • bez problemu można ją stosować bezpośrednio po depilacji pach ponieważ ich nie podrażnia ani nie powoduje szczypania
  • nawilża i wygładza skórę
  • dodatkowo chroni przez wilgocią i potem 
Nie wiem jak ta kulka sprawdzi się latem ale teraz jest dla mnie wprost idealna ;)!





Chciałabym wam również podziękować za to, że ze mną tu jesteście i nadal mnie czytacie (lub udajecie, że to robicie), dzięki wam jest naprawdę fajnie ;)!
Życzę wam wszystkiego o czym skrycie marzycie!
Do zobaczenia w przyszłym roku :D hi hi


23 komentarze:

  1. a miałam dziś chapnąć ze ten płyn micelarny, dobrze, że sobie odpuściłam, bo mam bardzo wrażliwe oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to muszę wypróbować tą kulkę z Synergen ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w nowym, 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O dobrze wiedzieć, że są jeszcze tanie kulki które nie podrażniają :) Szczęśliwego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie produkty z synergenu :>
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy Sylwestrowej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z produktów nie znałam, ale teraz wiem, czego się wystrzegać, a za czym rozejrzeć. Szczęśliwego nowego roku!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dezodorant Synergen miałam i rzeczywiście jest całkiem fajny ;)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię dezodorantów w kulce,
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kulką mnie zaciekawiłaś. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. W ogole kosmetyki Synergen są fajne i mają ciekawe składy, które mnie nie uczulają

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie wiedziałam, że ta kulka jest ok;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za kulkami, ale z ciekawości się skuszę :D
    Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego w nowym roku! oby był lepszy od minionego!

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa kulka :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o tym micelku słyszalam wiele skrajnych opinii :)
    Szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem niedrogi ten dezodorant. Więc to bardzo dobrze,że jest hitem.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam jakiś micelek z Lirene, ale czeka na swoją kolej.
    Ale wydaje mi się, że z innej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam tego płynu pewno bym go kupiła bo opakowanie wygląda zachęcająco dzięki za ostrzeżenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.