czwartek, 5 grudnia 2013

Mleczna Mgiełka Relaksująca - PAT&RUB




Moje pierwsze wrażenie po zobaczeniu tej mgiełki?
No nie tylko nie mgiełka do ciała-teraz będę musiała się męczyć z psikaniem...
Wszystko się odmieniło, gdy za pierwszym zastosowaniem moje ciało otulił piękny i relaksujący zapach lata:) 




Kilka słów od producenta:

Nawilża, Odświeża
125 ml



Lekkie mleczko do ciała o relaksującym aromacie, z aloesem i olejem arganowym.
Formuła mgiełki  sprawia, że użycie mleczka jest bardzo wygodne, a wchłanianie w skórę natychmiastowe.
Intensywne nawilżanie skóry w lekkiej formule, idealnej na gorące letnie dni. Mgiełka zawiera odżywczy i kojący sok z aloesa oraz olej arganowy o właściwościach anti aging.
Mgiełka  pachnie relaksująco trawą cytrynową i kokosem.  
Idealna do całego ciała. Znakomita także do dłoni. Wygodna do noszenia w torebce.


Kompozycja:
  • ekstrakt z aloesu* - nawilża, koi
  • olej arganowy* – odżywia, nawilża, łagodzi, chroni
  • olej słonecznikowy* - wzmacnia, zmiękcza, wygładza
  • gliceryna roślinna* – nawilża
  • betaina roślinna* – nawilża
  • naturalny aromat z olejków eterycznych*

*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym



Moja opinia:
Lekkie mleczko do ciała  mieści się w plastikowej butelce posiada ona dozownik, który działa bardzo dobrze do czasu bo niestety po długim używani zaczyna on się lekko zacinać co bywa czasami wkurzające ale da się tą sytuację jak najbardziej przeżyć.
Myślę, że większość dozowników traci na swej wartości po jakimś czasie.



Butelka mieści w sobie 125 ml mgiełki, która nawet gdy jest pełna jest bardzo lekka i faktycznie możemy ją zmieścić do torebki. Szata graficzna powiedziałabym, że jest bardzo ekologiczna bo taka zielona i naturalna.
Wszystkie zawarte informacje na etykietce są bardzo czytelne, a więc bez problemu możemy je odczytać.



Konsystencja mgiełki jest wodnista, a przede wszystkim bardzo lekka i błyskawicznie wchłania się w ciało pozostawiając je natychmiastowo gładkie i pachnące. Kolor niby przezroczysty ale psikając pewną ilość razy w jedno miejsce można zauważyć, że mgiełka jest koloru białego. 
Następnie trzeba przyznać iż mgiełka jest bardzoo wydajna jak na swoje 125 ml.




Zapach jest przecudowny i tak wakacyjny, że za każdym razem, gdy psikam się ta mgiełką przenoszę się w cieplutkie południe lata.  W nucie zapachowej na pierwszym miejscu jest wyczuwalna trawa cytrynowa i kokos. Zapach jest bardzo intensywny i jak najbardziej może zastąpić lekkie perfumy bo pozostaję jakiś czas na skórze ciała.




Jak już wspomniałam powyżej mleczna mgiełka relaksująca  błyskawicznie się wchłania, a gdy to zrobi to miejsce, które było nią pokryte jest od razu gładkie i ślicznie pachnące. 
Mgiełka również koi delikatne podrażnienia np związane z depilacją mechaniczną.
Jednakże ta cudownie pachnąca mgiełka sprawia iż po ciężkim dniu np pracy jesteśmy naprawdę zrelaksowani co za pierwszym razem trudno było mi uwierzyć ale połączenie cudownego i intensywnego zapachu plus natychmiastowe gładkie ciało równa się cudowne samopoczucie ;)!




Bezpośredni link mgiełki w sklepie KLIK
Cena: 45, 00 zł
Dostępność; patandrub.pl



40 komentarzy:

  1. a no widzisz może się załapię na promocje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mgiełka musi bardzo fajnie pachnieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo może być ciekawa! ;)
    P.S Zmieniłam nazwę bloga ;)
    teraz zapraszam tutaj: http://agatasamulak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam balsam do rąk o tym zapachu, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie za droga, poza tym uwielbiam zapachy mgiełek jak np. arbuzowa, czy truskawka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lekkie zapachy kojarzące się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny i relaksacyjny zapach.. chcę taaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten zapach jest bardziej pobudzający :P

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się nad nią zastanawiałam ostatnio! chyba się skuszę i jeszcze na zestaw regeneracyjny szampon+odżywka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby nie ceny na pewno bym się skusiła na kosmetyki tej formy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 10% rabatu super!moze kupie maslo otulajace!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem naprawdę ciekawa zapachu..

    OdpowiedzUsuń
  13. Od początku zainteresowała mnie ta mgiełka, jestem bardzo ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. samym zapachem mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałaby, chciała, zrelaksować się i poczuć zapach lata

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak owa mgiełka by się u mnie spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat mgiełke bym chętnie sobie kupiła. Jestem ciekawa jak ta pachnie

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie mialam produktów tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że mają oni tak drogie produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa mgiełka ale cena zabójcza- ja miałam wiele mgiełek z AVON i w moim przypadku atomizer jeszcze nigdy się nie zacinał więc to nie jest naturalne zjawisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to ja muszę mieć pecha bo mnie zawsze się zacinają wszystkie mgiełki ;P

      Usuń
  21. Nice review!!! thank you for your comment! I like your blog!
    I added you by g+ now! I'm very happy if you do the same.
    Would you like to follow each other with GFC? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka konsystencja musi być idealna latem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super notka ;-) Chyba niedlugo zamowie
    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zachęciłaś mnie, wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiam się czemu mnie znów nie ma w Top Komentatorach? :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy produkt n.n
    Zamierzam zamówić i sprawdzić czy mówisz prawdę ;D ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.