poniedziałek, 16 grudnia 2013

MISS Kremowy peeling do stóp-BARWA


OD producenta:

Kremowy peeling przeznaczony do pielęgnacji stóp oraz dłoni, łokci, kolan. Drobinki pumeksu skutecznie usuwają stwardniałą oraz zrogowaciałą warstwę naskórka. Witamina F zapobiega wysuszaniu i pękaniu skóry, alantoina łagodzi i koi podrażnienia. Regularne stosowanie zapobiega rogowaceniu skóry i utrzymuje ją w dobrej kondycji.

Szczególnie polecany do stóp ze skłonnością do nadmiernego rogowacenia i twardnienia naskórka.

Produkt przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach.

Składniki aktywne

Witamina F, alantoina.

Sposób użycia

Na wilgotną skórę nanieść niewielką ilość peelingu i delikatnie masować okrężnymi ruchami. Spłukać ciepłą wodą.
Pojemność: 75ml

Producent-BARWA 
Link do produktu KLIK
Dostępność-TUTAJ-wykaz linków z dostępnością





Moja opinia:

Kremowy peeling do stóp mieści się z tubce, która nie rożni się swym wyglądem za wyjątkiem szaty graficznej od innych kosmetyków, które są do pielęgnacji stóp. 
Tubka jest lekka i wygodna w zastosowaniu. 




Zamknięcie szczelne, otwór nie za duży ani nie za mały. 
Konsystencja lekka oraz lekko gęsta, białego koloru z maleńkimi drobinkami pumeksu, którego nie zawsze wiele widać. 




Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny jednakże bardzo szybko się ulatnia, a wręcz błyskawicznie. 




Kremowy peeling do stóp posiada bardzo delikatne drobinki pumeksu, które jeśli chodzi o stópki sprawują się średnio ponieważ są one tak delikatne, że ich samo działanie jest aż za delikatne. 
Związku z tym iż jest czas zimowy to moje stopy nie potrzebują intensywnej pielęgnacji i aktualnie ten peeling mi wystarcza ale, gdy byłby to okres wakacyjny, gdzie moje stopy potrzebują porządnego działania nie sprawdził by się on u mnie dostatecznie dobrze. 




Oczywiście to nie jest tak, że kremowy peeling do stóp nic nie robi tylko po prostu słabo zdziera ale jak najbardziej wygładza, a nawet nawilża skórę stóp. 
Lepiej radzi sobie z kolanami, łokciami czy dłońmi ponieważ tutaj te delikatne działanie jest wystarczające na te miejsca. 
Czy kupiłabym? 
Raczej nie.


20 komentarzy:

  1. Miałam ten peeling i bardzo go nie lubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. pilingu do stóp to jeszcze niemiałam . zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego produktu ;-) Dobrze napisana recenzja!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam :) mój narzeczony używa kremu z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że jego działanie jest zbyt delikatne, polecam Ci peeling Paloma Spa, on działa wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odkryłam peeling do rąk to może i na ten do stóp się skuszę choć jestem zwolenniczką pumeksów

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam peelingi :D muszę ten kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak wolałabym, żeby lepiej ścierał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w ogóle nie widuje tych produktów w sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Do stóp lubię mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale z tego co napisałaś nie jest on najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny, jednak zbyt delikatny-zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polubiłam peeling do stóp z evree -polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie robie sama pillingi do stóp bo takie kupne mało niestety zdzieraja

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że się z nim ie polubiłaś - a mnie jakoś ciekawią te kosmetyki Barwy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.