piątek, 13 grudnia 2013

MISS Krem do rąk i paznokci z ekstraktem z alg morskich ANTI-AGING



Czy można już po pierwszym zastosowaniu kosmetyku stwierdzić, że ten produkt z pewnością będzie dla mnie idealnym rozwiązaniem?
Oczywiście, że można, a stało się to wszystko za sprawą kremu do rąk z ekstraktem z alg morskich.




Kremy do rak, które używam maja naprawdę ciężkie zadanie aby mi pod pasować ponieważ jestem osobą, która niecieri mieć coś na dłoniach i czuć, że to ma, a więc wszystkie długo wchłaniające się kremy do rak u mnie odpadają i takie, które pozostawiają na dłoni uczucie lepkości. 



Oczywiście ja z tym  kremem do rąk już od samego początku problemu nie miałam bo dzięki swojej delikatnej konsystencji błyskawicznie się wchłania w skórę dłoni nie obciążając ich przy tym i nie pozostawiając żadnego uczucia lepkości. 
Dodatkowo krem przepięknie pachnie szkoda tylko ,że na dłoniach ten zapach dłużej się nie utrzymuje. 
Zapach jest taki świeży i .. czysty



Krem jak nie inaczej jest koloru białego.

Krem mieści się w średniej wielkości tubce, której szata graficzna jak najbardziej odzwierciedla delikatność zapachu i konsystencji naszego kremu dodatkowo znajdziemy na niej wszystkie potrzebne nam informację dotyczące kosmetyku. 



Nakrętka jest szczelna, mocno zamknięta i nie ma obawy ,że przez otwór wyjdzie nam za dużo kremu. 

Teraz może przejdźmy do działania:



Krem wygląda i działa tak dobrze, że z pewnością nie raz do niego jeszcze powrócę. 


  • Bardzo dobrze nawilża skórę dłoni
  • Wygładza nie równości na skórze (ja ostatnimi czasy dość często i gęsto miałam ręce w wodzie przez co naskórek się przesuszył i stał się chropowaty- po stosowaniu kremu te "niedoskonałości" zanikły) 
  • Skóra dłoni jest gładka
  • Bardziej elastyczna 
  • Po prostu dłonie ładniej wyglądają !



Gdzie możemy go znaleźć?
Na pewno na internecie np http://esentia.pl/
Większy wykaz linków TUTAJ



29 komentarzy:

  1. Hmm. Bardzo fajny wydaje się ten krem, muszę go kiedyś wypróbować :)
    Zapraszam do siebie i proszę o poklikanie w banery :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje sie być fajne lubie dobre kremy do rąk zapraszam do sierbie

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu na co dzień, mam już świetny krem do zadań specjalnych (Hemp Hand Protector z The Body Shop), ale muszę znaleźć coś, czego nie będzie mi żal używać 10 razy dziennie, ale co jednocześnie będzie działało ;) postaram się znaleźć ten krem i wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto spróbować ; ) Śliczny Blog < 3 . Obserwuję!
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Oraz info! : *
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy do rąk szczególnie przy takiej pogodzie to dla mnie wybawienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś krem do rąk marki Barwa w wersji kokosowej. Nawet dobrze się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że się polubiliście ;) z kremem Barwy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy w stacjonarnych sklepach go sprzedają. Ja swój krem do rąk jakiś tam mam... i rzadko używam :P
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go, nawet nie zły jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale chętnie go wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo dobrego czytam o kremach do rąk z tej firmy, niestety jeszcze nigdzie się z nimi nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kremy do rąk uwielbiam testować więc i na ten pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się z nim jeszcze nie spotkałam, codziennie kilka razy dziennie muszę nawilżać, mam tak suchą skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zimę powinien być idealny ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. też go mam, tylko inny zapach, póki co - testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedyne co mnie ciekawi to zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten krem i mnie niestety jakoś nie powala. skład ma baaardzo kiepski.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej wersji nie miałam, ale miałam 2 inne kremy z Barwy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno musi być świetny! ;)
    fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem uzależniona od kremów do rąk więc pewnie i ten wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kremów do rąk nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.