wtorek, 10 grudnia 2013

Jedwab do włosów




Ostatnimi czasy zrezygnowałam ze wszelakich odżywek, masek itd i postanowiłam dać moim włosom nie co odpocząć i stosowałam tylko właśnie o to ten jedwab na włosy po każdym ich umyciu. 
Jedną kropelkę jedwabiu rozprowadzałam na mokrych włosach. 
Jedno naciśnięcie pompki ,która działa bez zarzutu za każdym razem wystarcza aby na dłoń dać odpowiednią ilość jedwabiu. 
15 ml jedwabiu w naszej małej buteleczce jest naprawdę bardzo wydajne.




Sama w sobie buteleczka i jej dozownik jest bardzo łatwa i przyjemna w zastosowaniu. 
Zapach delikatny i przyjemny.
Konsystencja gęsta ale nie ciężka przez co nie obciąża włosów, koloru przezroczystego.



Jeśli chodzi o działanie to jedwab wygładza włosy, sprawia, że są gładkie, miękkie i lśniące oraz łatwiej się rozczesują. 



Jedwab testowałam ,dzięki portalowi http://udziewczyn.pl/


21 komentarzy:

  1. musze kupić sobie jakiś jedwab właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, dawałam na końcówki, po jakimś czasie stały się miotełką, bo się przeproteinowały ;P Moje wlosy wyznają zasadę co za dużo to niezdrowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Madziu zainteresował mnie ten wpis, bo moje wlosy wymagaja natychmiastowej reanimacji. Przypomniałas mi, że kiedys stosowałam jedwab i bardzo mi się podobał:) tzn moim wlosom:) buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze byłam wierna Biosilkowi i tego jeszcze nie miałam, ale może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tylko używam sporadycznie na końcówki

    OdpowiedzUsuń
  6. prubowałam i rownież jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam jedwabiu, działa strasznie przetłuszczająco na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez jedwabiu moje włosy są mega suche:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz produkty z jedwabiem używam od Cece of Swedem.
    Zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  11. jedwab to super środek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi po jedwabiu strasznie się przetłuszczają :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, jest bardzo fajny, pobił nawet mojego faworyta z l'biotici.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jedwabie , ale na razie używam tego z Biosilk , ale niedługo może skuszę się na ten :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja właśnie odpoczywam od silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się wreszcie w ten jedwab zaopatrzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. czatuje na niego :) musze dokonczyć jeszcze biosilk i jedwab z greenpharmacy. Ten ostatni polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.