niedziela, 1 grudnia 2013

Eliksir do skórek i paznokci


Zapewne nie jedna z was już w swoim życiu miała kilka bolesnych zadziorków, które nigdy nie są mile widziane i dobrze przez nas przyjmowane.   Mnie się one bardzo często zdarzały aczkolwiek po stosowaniu tego eliksiru ich występowanie się pomniejszyło, a następnie zanikło i jak na razie ciesze się ładnym skórkami wokół płytki paznokciowej.



Eliksir do skórek i paznokci stosowałam 2/3 razy w tygodniu chociaż częściej te dwa razy to wszystko zależało od zapotrzebowania i mm chęci:P?
Nasz kosmetyk znajduję się w plastikowej butelce, która posiada etykietkę z mała adnotacją na temat przez nas stosowanego produktu; więcej informacji jest na kartoniku, który jest dołączony do butelki.




Szata graficzna bardzo mi się podoba bo jest  przejrzysta i czytelna.
Buteleczka posiada dozownik, który za pierwszym razem trzeba kilka razy nacisnąć aby masze olejki z niego wyszły ale o tym sam producent nas informuję-miło z jego strony prawda?




Nasz eliksir zawiera w sobie olejki,a więc i jego konsystencja jest oleista, koloru przezroczystego z domieszką lekkiego zabarwienia ( mm wszystkie olejki mają taki specyficzny kolor); wiecie o co mi chodzi. 


Zapach jest bardzo przyjemny i przez jakiś czas unosi się wokół palców :)
Wydajność jest bardzo dobra ponieważ 15 ml starczy nam na długi czas bo wystarcza jedno naciśniecie aby pokryć eliksirem skórki wokół paznokcia i samą płytkę paznokciową (10 palców).




Wchłanianie eliksiru również jest dosyć szybkie około 10 minut ale nawet jeśli zaczniemy robić coś szybciej to nic nam nie ujmie to z działania.




Jeśli chodzi o samo działanie to jak już wspomniałam na samym  początku nie mam do niego żadnych zastrzeżeń ponieważ mój problem z zadziorkami zniknął, a więc jakbym nie mogla być zadowolona z tego produktu?!
Przy okazji skórki wokół paznokcia są nawilżone i gładsze, a płytka paznokciowa bardziej błyszcząca i zdrowsza.




Dodatkowo jeśli zastosujemy eliksir na paznokcie to nasze pazurki świeca się jak po bezbarwnym lakierze.


Kosmetyk ten mogłam przetestować, dzięki portalowi http://udziewczyn.pl/

26 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc jeszcze nigdy się nie spotkałam z takim produktem, ale naprawdę jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydalby mi sie, lubie sie troszczyc o paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam z tym problemu, czyli nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go, a nawet dalej mam. Jest fajny, ale jednak aplikacja mnie od niego odstręcza, bo później nie można nic zrobić, a ja mam wszystko w olejku (z laptopem na czele :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby się zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pewnie szybko zapał do jego używania by się skończył - zbyt leniwa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja korzystam z jakiegoś innego specyfik (powiem szczerze, że nie pamiętam nazwy, bo pudełko leży w koszu). Jest to olejek na wzmocnienie paznokci i także doskonale działa na skórki przy codziennej aplikacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli pomoże mi ze skórkami to będę w niebo wzięta, poszukam ciekawa jestem czy pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej serii miałam e kroki do dłoni, kąpiel peelingi maskę, super to było.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny kosmetyk, dla mojego TŻ w sam raz, nie obżerał by skórek drapiących w końcu, a tak jak coś go drażni, to skubie i skubie

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze zadbać o moje skórki i paznokcie bo coś o nich zapomniałam! Serdecznie zapraszam na NATURALNE ROZDANIE KOSMETYCZNE na moim blogu http://eko-swiat.blogspot.com/2013/11/mikoajkowe-rozdaniekonkurs-z-biosna.html, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BArdzo ciekawe, trzeba poszukać i zakupić ;)
    skórki wokół mi się ' uspokoiły' jednak kusi błyszczące ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim skórkom i paznokciom też by się przydał taki eliksir. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje skórki na razie dobrze się trzymają, ale może kiedyś sięgnę po ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje również, ale to nie zmienia faktu, że nie zdobędę tego eliksiru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam problemu ze skórkami, ale jak by się pojawił to chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. do tej pory używałam Regenerum, wcześniej w identycznym opakowaniu ja kto miałam serum do paznokci z Biowaxa, za tym muszę się u siebie rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.