środa, 18 grudnia 2013

Blogerski psikus ;P??

Wczoraj aż zawrzało na blogerskiej blogosferze:)
Gdzie się podziali obserwatorzy???!!!
Ja już myślałam ,że oni przepadną bo kiedyś była o tym mowa, a dziś wstaję i patrzę wszystko jest jak w najlepszym porządku hmm..
fajny byłby to żarcik gdyby to było prima aprilis hi


Mam nadzieję, że to się więcej nie powtórzy ale mm gdyby miało to zapraszam na mojego Facebooka  aby być na bieżąco i o mnie nie zapomnieć hi hi

NA moim FB możecie teraz wygrać książkę ;)

KLIKKLIK


27 komentarzy:

  1. Też to zauważyłam, ale nie przejęłam się zbytnio. Mam mnóstwo obserwatorów w googlach, a kto chce odnaleźć, odwiedzić, znajdzie sposób. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zdenerwowałam ale do końca wierzyłam, że to tylko jakaś awaria bo sama opcja nie zniknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No oby to tylko był sporadyczny przypadek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy się przerazili sytuacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że już po nich, w tym roku rzeczywiście słyszałam głosy o całkowitym wycofaniu tego gadżetu.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że wszystko wróciło do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. smutno byłoby bez tej opcji, cieszę się, że obserwatorzy wrócili, tak jest po prostu wygodniej

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że już wszystko ok ;) Wczoraj się trochę zmartwiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja powiem szczerze ze gdyby nie to że było o tym głośno na fb to bym nie zauważyła ale ciesze się pewne tak jak wszyscy że ta opcje wróciła bo szczerze mówiąc nie przepadam za google +

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie przejęłam zbytnio tym ;p Gdyby ktoś mi tego nie napisał, nawet bym nie wiedziała ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się przestraszyłam jak tylko nagłowek zobaczyłam a pod nim nic :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie pełno żartów i żarcików.... Swoją drogą, ciekawe, jak długo jeszcze będą z tym problemy... ?

    OdpowiedzUsuń
  13. To pewno była jakaś awaria czy coś takiego :) Ja nawet nie zauważyłam bo byłam tylko przez chwilę na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważyłam to dwa razy i też sie trochę przejęłam. Może to tylko jakiś błąd? Bo gdy zalogowałam się ponownie w tym samym dniu było wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tego nie zauważyłam. :P
    Z chęcią przyjmę książkę !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. najważniejsze jest to, że wszystko wróciło do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja Cię jak ja bym chciała tą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się właśnie strasznie zdziwiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nic nie zauważyłam, bo nie miałam nawet kropli wolnego czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. your look is really sweet :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością wzięłam udział i z wielką przyjemnością będę zaglądała częściej:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również nic nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.