środa, 18 grudnia 2013

BARWA NATURALNA Szampon Piwny dodający blasku z kompleksem witamin


Rozpoczyna-wszy współpracę z "barwa" dostałam listę produktów z której mogłam sobie wybrać to co ewentualnie mnie najbardziej zainteresowało.  Gdy moje oczęta przeczytały szampon piwny   nie mogłam się pohamować od uśmiechu i chęci dostania właśnie tego kosmetyku. Byłam również bardzo ciekawa, czy ten szampon będzie pachniał piwem.




Niestety albo i na nasze szczęście (wątpię, że są osoby, które lubią zapach piwa), nasz piwny szampon nie pachnie piwem, a wręcz bardziej ziołowo.  Zapach ten jest wyczuwalny, gdy nakładamy szampon na nasze włosy aczkolwiek, gdy już go spłukujemy to można śmiało stwierdzić, że ten zapach również się spłukuję.

Jedynym piwnym elementem jest grafika narzucona na przednią etykietkę szamponu bo z tyłu to już mamy same napisy. Można również powiedzieć, że sam kolor szamponu jest piwny. 





Butelka jest plastikowa, lekka, przezroczysta i bardzo wygodna w użytkowaniu. "Otwieracz" butelki jest szczelny dobrze się domyka, a otwór, którym wylatuję szampon adekwatny do konsystencji. 

Konsystencja szamponu była dla mnie miłym zaskoczeniem ponieważ już od bardzo dawna nie miałam tak gęstego szamponu w dłoniach co niezmiernie mnie uszczęśliwiło ;)





Szampon dosyć dobrze pieni się pod wpływem wody, wydajność również jest dobra jak na moje codzienne użytkowanie to te 300 ml na miesiąc starcza przy średniej długości włosów. 

Jeśli zaś chodzi o działanie to w sumie nic do zarzucenia tu nie mam bo od szamponu nie wymagam jakiś szczególnych umiejętności chociaż miło jak dobrze oddziałuję na włosy.



Nałożony szampon na włosy dobrze się pieni na nich następnie spłukuje letnią wodą włosy i w tym momencie nie czujemy żadnej gładkości na włosach jak przy odżywkach czy maskach. Następnie gdy włosy już owiniemy ręcznikiem i potem ręcznik ściągniemy, a jeśli nie nałożyliśmy odżywki  po umyciu włosów to one nie będą za specjalnie gładkie.

Jednakże, gdy włosy podeschną możemy zauważyć, że są one bardziej lśniące, a dodatkowo szampon ich wcale nie plącze. Włosy są również bardziej odżywione i wzmocnione.
Moje włosy polubiły ten szampon dodatkowo jest nie drogi bo kosztuję gdzieś 4,50 zł ;D





Gdzie szampon można dostać?
Link do wykazu linków ze sklepami internetowymi, gdzie mozna zakupić produkty BARWA

Na Facebooku Barwa jest mini konkurs...

25 komentarzy:

  1. jak na taka cene to sie oplaca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja kuzynka używała ich kosmetyków i nabawiła się alergii, ja sama nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie strasznie plątał włosy i jakoś średnio mi podchodził, natomiast też żurawinony (inna wersja) spisywał się u mnie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczytałam ostatnio że szampony Barwy mają w składzie Cocoamide DEA, który jest rakotwórczy i wycofany w niektórych krajach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej cenie na pewno warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas był tej marki tylko szampon dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez dosyć fatalny stan moich biednych włosków raczej się nie skuszę :( wiadrami olejuję włosy a i tak suche.

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze:) nie trafilam na niego, musze wytestowac!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo tani, ja miałam jajeczny z barwy

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ze nie plącze włosów :")

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym wypróbowała, ale nigdzie nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie ja dla piwa inne zastosowania znalazłam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, myślę że wypróbuję, po takiej recenzji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam Pokrzywowy, chyba żałuję, że nie wzięłam tego :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam jak kiedyś firma Mrs. Potter's miała szampony piwne i jajeczne :) Ciekawe czy te Barwy im dorównują ...

    OdpowiedzUsuń
  16. z Barwy najczęściej kupuję szampon z czarnej rzepy - a ten piwny kojarzy mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że jednak piwem nie pachnie - nie cierpię tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam szampon tej firmy, ale pokrzywowy (lub ze skrzypu polnego, nie pamiętam) i jestem nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ten szampon - używam do oczyszczenia włosów raz w tygodniu, są po nim bardzo puszyste:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie musi być sklep internetowy są w kiosku ruchu i niedrogie ja kupuję po 2,5z za butelkę 330ml

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.