niedziela, 29 grudnia 2013

ARGAN SHOWER GEL – żel pod prysznic z olejkiem arganowym



Nie dawno wspominałam wam o cudownym maśle do ciała z olejkiem arganowym ,  a dziś przyszła kolej na żel pod prysznic  z tej samej serii.





Żel pod prysznic z olejkiem arganowym  mieści się w lekkiej, brązowo- złotej butelce, która posiada na sobie wydrukowane bardzo czytelnie napisy, z który dowiemy się co nie co na temat żelu. 
Zamknięcie jest szczelne.





Opakowanie zawiera w sobie 250 ml żelu za który zapłacimy 24,90- patrząc na wydajność cena nie jest kolosalna ale związku z tym, że żel nie pachnie tak cudnie jak masło to nie do końca mi przypadł do gustu. 





Jak już wspomniałam zapach nie przypadł mi do gustu ponieważ jest on dla mnie zbyt neutralny, a chodzi mi o to, że spokojnie mogą go używać mężczyźni przez ten lekko drzewny zapach, a ja jednak wole takie bardziej kobiece zapachy, które sprawiają, że mężczyźni wolą pozostawiać je nam ;) 






Konsystencja żelu jest lekko gęsta i jak najbardziej żelowata, koloru przezroczystego. 
Żel bardzo dobrze się pieni pod wpływem wody oraz nie trzeba go wiele nakładać aby się nim umyć związku z czym jest bardzo wydajny.

Żel ciała nie przesusza, a wręcz odwrotnie bo skórę wygładza pozostawiając ją gładką.
Delikatnie i skutecznie oczyszcza ciało. 





Jeśli jesteście ciekawi pozostałych kosmetyków z tej serii to zapraszam TUTAJ

30 komentarzy:

  1. ja jestem właśnie bardzo ciekawa tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobałby mi się :) lubię takie zapachy, a jak w dodatku wygładza to luksus!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ja lubię takie zapachy więc możliwe że bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele osób sobie chwali ten produkt, ja jednak nie jestem co do tego przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię bardzo produkty z olejkiem arganowym, z tym z pewnością byłoby podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie jestem przekonana. Może to dlatego że o zapachu nie można wiele powiedzieć? Jednak zapach jest po części dla mnie ważny xd

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem całej tej serii,bo jeszcze nic nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt ;)

    mogłabyś kliknąć w banner sheinside.com na moim blogu? byłabym naprawdę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała ta seria jest bardzo interesująca, żel również ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa seria, chociaż nie ukrywam, że bardzo ważnym aspektem żelu jest jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele pod prysznic, ale mimo wszystko, zawsze wracam do zaufanej Ziai. Pozdrawiam!
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Great write-up, I am a big believer in commenting on blogs to assist the weblog writers know that they've added something worthwhile to the world huge internet! (supply roblox-cheats.com). Anyway, in my language, there usually are not a lot good supply like this.
    dora online games

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi Heirs zajęło 3 dni ;)
    Z żelem nie miałam nigdy styczności ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię kosmetyki z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam nigdy kosmetyków z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wątpię bym się na niego skusiła - w żelach pod prysznic bardzo zwracam uwagę na ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj zapach w takim produkcie gra kluczową rolę...

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam ale olejek arganowy uwielbiam wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie strasznie mi sie spodobalo... Wyglada na kosmetyk z klasa ;) i do tego jest skuteczny super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie cena dość wysoka jak na żel pod prysznic, choć przyznam że jeszcze nie słyszałam o takowym z olejkiem arganowym :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię gęste a nie lejące się żele.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dałabym tyle za żel pod prysznic. Oj nie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam ochotę na olejek arganowy!

    OdpowiedzUsuń
  24. To jeden z moich ulubionych kosmetyków pod prysznic. Fajnie pachnie i nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten żel. Super nawilża skórę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.