wtorek, 23 lipca 2013

Hairstore.pl - sklep i hurtownia fryzjerska





Dzisiejszego dnia dostałam mile widzianą przeze mnie paczuszkę ;)
Paczuszka pochodzi ze sklepu  http://www.hairstore.pl/ , gdzie to znajdziemy profesjonalne kosmetyki do włosów jak i również sprzęt fryzjerski począwszy od szczotek ,a skończywszy np na maszynkach do włosów.
Na stornie  również znajdziemy wiele porad.





Ja dostałam Inebrya Keratin, regenerujące mleczko keratynowe, 150ml , który w sklepie jak na razie ma  bardzo dobrą opinię-jestem ciekawa jak ono sprawdzi się u mnie. 
Link do produktu- KLIK

A czy wy możecie się podzielić  jakąś opinią na temat jakiegoś produktu ze sklepu? 



37 komentarzy:

  1. oj jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo fajnie, mam nadzieję, że się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dołączam sie do czekających kobietek;P

    OdpowiedzUsuń
  4. no super paczka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tego produktu ;p Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm jestem ciekawa produktu i czekam na Twoje opinie
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam aż sprawdzisz ten produkt i napiszesz coś o nim!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym sklepie, ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, może to faktycznie wygląda jak śmieciowy komentarz, ale zaciekawiło mnie, czy jakiekolwiek mleczko w sprayu jest w stanie pomóc włosom tak bardzo, jak to głoszą opinie na sklepie pod tym kosmetykiem. Czekam i na Twoją;)

      Usuń
    2. Popatrzyłam na niego i stwierdziłam, że jest za dużym skrótem myślowym, żeby coś z niego zrozumieć;p Ale cieszę się, że tak tego nie odebrałaś;)

      Usuń
  9. Szybciutko używaj i pisz recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba ich "odwiedzę", uwielbiam dbać o włosy, a widzę, że nawet fajne rzeczy tam mają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe jak się sprawdzi to mleczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. testuj i pisz jak się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super!! czekam!!!♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam tego sklepu, ale czekam na testy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem twojej relacji :)Sama chętnie wypróbuję jeżeli będzie dobry ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ani sklepu, ani produktu, ciekawe jak się sprawdzi:)
    Energii? Już mam dość!:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklepu nie znam, ale odwiedzę, bo niedawno zrobiłam sobie loki i mam teraz włosy bardzo potrzebujące wszelkiego odżywienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie pierwsze słyszę także ciekawe jak się u ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że się dobrze sprawdzi, również czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ostatnio mam bzika na punkcie pielkegnacji wlosow wiec odwiedzam takie sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na recenzje :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.