czwartek, 10 stycznia 2013

Pierwsza współpraca w nowym roku.

"Nie chwal dnia przed zachodem słońca"
Pewnie każda z was już nie raz sama te zdanie wypowiadała i jak to się kończyło?
U mnie bardzo dobrze.
Dzisiejszą moją pierwszą dobrą wiadomością było odwołanie dwóch ostatnich lekcji ,a drugą paczuszka od kuriera.


Paczkę dostałam w ramach współpracy z http://www.madamelambre.eu/ , gdzie już teraz was gorąco i ochoczo zapraszam do odwiedzenia tej strony.

Za nim jednak pokaże wam co dostałam muszę wam napisać o moim zachwycie ;)
Kosmetyki ,które dostałam są tak w pięknych opakowaniach, że aż szkoda ich wyrzucać ,a środek jest również piękny jak i wygląd zewnętrzny.


Marka kosmetyków Madame LAMBRE jest absolutną nowością na rynku polskim, stworzoną z miłości do piękna dla każdej kobiety poszukującej unikalnego i intrygującego sposobu wyrażania siebie.

Kosmetyki Madame LAMBRE produkowane są w oparciu o profesjonalne receptury, nowoczesne technologie, na bazie najlepszych surowców i wyselekcjonowanych składników aktywnych.

Oryginalność i wyjątkowość Madame LAMBRE to wysoka jakość, ale także czar ręcznie robionych opakowań oraz filozofia marki, nawiązująca do romantycznych historii z malowniczych i kobiecych czasów secesji.


 
 Madame Lambre, jest dostępna na rynku polskim w sieciach drogerii Hebe oraz wsklepie internetowym
http://madamelambre.eu/





Marka Lambre natomiast jest w sprzedaży w Polsce w systemie sprzedaży bezpośredniej MLM (katalogowej) identycznie działającej jak marki Avone i Oriflame. 
Można również zakupić ów markę w sklepie internetowym http://pl.lambre.eu/company/declaration/





Mnie już nie pozostaję nic innego jak zabrać się za testowanie.
Jednakże nie chce być taka zła i pokaże wam jak może prezentować się produkt po wyciągnięciu z opakowania.


48 komentarzy:

  1. Cudne te opakopakowania, talent do zdobień ktoś ma ogromny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowania są prze genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne opakowania , czekam na recenzje tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko ;)
    wysłałam wiadomość na emaila hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! O_O jakie piękne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje współpracy :) Pudełeczka przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam firmy, ale już zakochałam się w opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) wcześniej nie słyszałam o tej firmie.
    a pudełeczko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    A opakowania faktycznie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cuda z niecierpliwością czekam na Twoją opinię o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jaka piękna ta paczucha ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Opakowania są faktycznie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo super opakowania :D zazdroszczę i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no no gratuluje kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smakowite etykiety :)Ciekawa jestem jak sprawdzą się te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje :)

    www.recenzje-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję moja droga i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A moją uwagę przyciągnęły opakowania, na których są interpretacje dzieł Alfonsa Muchy... styl secesyjny... Ehh. To chyba już jakieś spaczenie. xDD
    Gratuluję kolejnej paczuszki oraz owej współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany.. faktycznie piękne opakowanie !
    Pozdrawiam x3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaaaaakie opakowania! no szok!!! Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tak wspaniałej współpracy! Jestem zachwycona opakowaniem ;D aż żal otwierać i niszczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nowej współpracy! :)
    Cudne opakowania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, taka współpraca to tylko przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet bez opakowania wygląda ślicznie. Czekam na recenzję produktów.

    OdpowiedzUsuń
  25. firmy nie znam, ale opakowania rzeczywiscie cuuuudne

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowicie się prezentują :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękności, gratuluję współpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej, mi też szkoda byłoby rozpakować te kosmetyki ;) opakowania piękne, mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą ;d z niecierpliwością czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy raz słyszę o tej firmę!

    OdpowiedzUsuń
  30. oooo gratuluję !i już czekam na recenzje kosmetyków , niesamowicie ciekawie wygląda kolorówka tej formy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. przesliczne opakowania! kupiłam bym wszystko dla samych opakowac hehe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję współpracy!:)
    A opakowania cudowne;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne opakowania! Ja zawsze zwracam uwagę na opakowanie i to głównie ono zachęca (lub odrzuca) mnie do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Opakowania są niesamowite! Ciekawe, jak sprawdzą Ci się te kosmetyki :) Opcja z katalogowym wydaniem typu Avon jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pudełeczka piękne potem magą sie jeszcze do czegoś przydać;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne pudełeczka, zyczę miłego testowania i czekam na recenzje.:)
    Poobserwuję sobie.;p
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna współpraca :) Pudełeczka wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.