wtorek, 5 czerwca 2012

Dzisiaj post o mych ulubionych filmach.:)

Moim numerem jeden jest film pod tytułem "Zielona mila"
Film z 1999 roku, w reżyserii Franka Darabont, jest ekranizacją powieści Stephena Kinga o tym samym tytule.


Następny to "Gladiator". Film kostiumowy produkcji USA z 2000 roku w reżyserii Ridleya Scotta.

Zawsze na tych dwóch filmach płaczę:P

A teraz moja perełka, której nie mogło by tu zabraknąć, a mam tu na myśli "Wyznania Gejszy".
Film w reżyserii Roba Marshalla z 2005 roku, adaptacja powieści Arthura Goldena pod tym samym tytułem, która w ostatnich latach stała się jednym z najgłośniejszych bestsellerów.

To może nie film jednakże jest to bardzo mądra i interesująca historia.
Ruchomy zamek Hauru (jap. ハウルの動く城; Hauru no ugoku shiro) – pełnometrażowy film anime z 2004 roku w reżyserii Hayao Miyazakiego, nominowany w 2006 roku do Oscara w kategorii najlepszy film animowany.



A wy posiadacie w pamięci jakieś filmy, które będą wam towarzyszyć w wspomnieniach bardzo długo?
Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. hmm ja ogladam glownie horrory;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wyznania Gejszy" to rewelacja!:)
    Moim ulubionym filmem jest "Całkowite zaćmienie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, "Wyznania Gejszy" oglądałam ten film bardzo dawno temu ale fantastyczny i polecam go wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zielona mila" bardzo mnie poruszyła, piękny film, którego nie zapomnę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie filmy,o których napisałaś oglądałam aha no i książkę "Wyznanie gejsze"napisaną przez przyjaciela głównej bohaterki.A filmy?Różne co się nawinie.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o filmie "Zielona mila", ale nie Oglądałam jeszcze. Najpierw bym chciała przeczytać książkę :) A z moich ulubionych filmów to "Upiór z opery" :) Oglądałam z kilkanaście razy, znam już na pamięć i za każdym razem wzruszam się do łez. Polecam :) Naprawdę warto obejrzeć :) Pozdrawiam :) Natalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.